Första skoldagen efter lovet suck!

I dag ringde min hatade väckarklocka på 08.00 va hemskt det låter! vill bara sova! Men efter ett tag kom jag i allafall upp ur sängen. Klockan 09.15 kom Louise hit för vi skulle gå tillsammans till skolan inte för att det är så långt men ändo haha och för första gången i världshistorien var jag och Louise tidiga haha.  Vi hade idrott på morgonen vi spelade wollyboll shit va ont det gör! jag måste bara påpeka Julias ramling det var det roligaste idag gumman. Annars var väll allt som vanligt hade vanliga lektioner kan dom inte börja med en skön snart? Vi har licksom matte diagnos på måndag så måste säkert plugga i helgen så himla surt. Efter plugget snackade jag lite med Alex han var ledig i dag han börjar i mogon åh va fusk!  men men, efter jag hade pratat klart med honom satta jag mig här för att skiva. Hoppas ni alla har haft en bra dag! Puuuss <3

Kommentarer
Postat av: louise

haha så sant gumman ! :)<33

2009-01-07 @ 16:40:49
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0