Onsdag <3

I dag ringde klockan 08.10 hade sov morgon skönt! I skolan hände absolut ingenting, skit trist verkligen. När jag kom hem la jag mig framför tv hade verkligen inte ork eller lust att göra något annat jag borde kanske plugga, men man blir ju knäpp av allt pluggade ah, i morgon ska jag sitta och skriva en uppsattats i tre timmar, Tre timmar! Jag kommer bli hjärntvättad! Aja hoppas det går bra i allafall. I kväll ska jag se på top model, i like! I går kväll fick jag veta att jag och alex kanske inte kan vara hela helgen.. Jag känner att jag behöver hans närhet just nu, asså jag vet inte vad det är med mig, känner mig bara sur och nere hela tiden, jag vill inte det bara blir så, jag blir knäpp ahh! Förlåt det ska inte gå ut här. Hoppas ni har haft en bättre dag än jag, puss! 




Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

uppsattats = uppsats?

2009-02-04 @ 19:47:34
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0