Lindis is back! <3

Förlåt förlåt men nu är jag tillbaka! I onsdags var jag uppe i kungsberget och åkte med skidor hela dagen men josse gull, min morgon startade klockan 05.00 sen tog vi bussen från cityterminalen klockan 07.00 shit tidigt värre! Dagen var super kul! Tills jag råka ramla och rakt på mitt lillfinger det såg helt cp ut så när jag kom hem åkte vi raka vägen till akuten och rönka och greja men som tur var var det inte brytet, men kan va typ leder som har gått av, låter frächt va? haha fingret är helt blått och ser ut som en falukorv haha, jag hoppas det går över snart för ska dra och åka skidor på söndag igen yeeh! I går åkte jag skridor med älskling på någon sjö det vart inte så mycket skridskor åkning för isen var verkligen jätte dålig på kvällen var vi hemma hos hans pappas tjej åt middag och kolla på barnfilm haha, sedan åkte vi hem till hans pappa och kolla på tv och åt chips haha, och idag har jag åkt skridskor igen med pojkvän markus och basti det var kul, och efter det ålte vi till skärholmen och köpte present till deras mamma för hon fyller år i morgon. Och jag köpte present till bästis som fyller snart hihi. Och nu har jag precis kollat på let's dance haha så kul kan man ha en fredag kväll. Hoppas ni har haft det bra dom närmaste dagerna, ber som ursäkt att jag inte har uppdaterat. puss på er!



Lindis en härlig dag i skidbacken yeeh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0