Bästisdag <3

I skärholmen träffade jag valle det var mysigt att få umgås med henne, först var vi i skärholmen och där köpta jag ett par örhängen och lite andra grejer ssh det är alla hjärtansdag snart (a) haha. Men efter att ha prövat skor vart jag förälskad i ett par och var bara tvungen att köpa dom. I entligen ville jag ha två par men ana paret var sommar skor och det kändes fel att köpa dom nu så dom får vänta lite, men dom andra skorna som jag skulle köpa fanns självklart inte i 37 i skärholmen så vi fick åka in till sweagatan i stan och där köpte jag dom! är jätte glad, fast surt för plånboken men men. Hoppas ni alla har haft en bra dag, det har i allafall jag (a) Puss!

 ''Hjärta''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0