12/2-09 <3

Heej,
har inte kunnat skrivigt förns nu för sidan var helt konstig tidigare idag. Men i allafall I dag har jag varit i plugget där hände tyvärr inte så mycket förutom att vi fick mer läxor suck! Men i efter skolan åkte jag och tjejerna och några fältare från fritidsgården för att kolla på en föreställning "15 orsaker till att vara kille" Trodde den skulle vara bättre, men vi behöver inte gå på två elevensval fram över för vi följde med great! Jag kom hem för ca en timme sen, och jag har gjort mina gymnasiumval! Omg känns stort haha. Hoppas ni alla har haft en bra dag! Puss

  


Kommentarer
Postat av: Julia :]

haha tanten framför med ögonbrynen <33

2009-02-12 @ 21:54:13
Postat av: valeria

hahah shit va kul det var att kolla på henne;D<3

2009-02-14 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0