god jul people!

Lite av mina julklappar!:



en till blixt till min systemkamra, så nu blir det bättre bilder, wiiho!




jätte söta innetofflor från bästis! (går om kring i dom nu)



tjocka strumpbyxor, precis vad jag behövde!



Demons & angels kräm, (hade önskat mig)



Nagellack,ögonskuggor,deo. TOPPEN!



Min tröja som jag önskade mig! Tack mami!



Ny fliströja till skidsäsongen, kanon!



Vibrations mascaran! :D



600 kr på hm, aldrig fel!



rosa mjukisdress :D

Detta var lite av det jag fick idag, sen fick man ju lite bra ha grejer också som strumpor och så, Men är verkligen jätte glad över min blixt!! Hoppas ni har haft en bra julafton! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0