Tisdag,

Tjolahopp då var jag här igen vid min kära dator. Idag är det tisag och det har inte hänt speciellt mycket haft tråkiga lektioner (som vanligt då altså) Vi fick sluta tidigare idag för vi hade ingen elevensval och det var väldigt skönt så sluta vid ca två. När jag kom hem pluggade jag matte so och no och eftersom vi inte hade skolansval kunde jag inte göra no provet det är bara att tacka och bocka haha. Nu sitter ag och väntar på pappa han är och spelar musik med någon jobbar kompis och jag behöver hans hjälp med so:n! Klockan nio idag är det desperata och det måste man se. Jag måste också påpeka att dagarna är tråkigare än vanligt för alex comviq kompis har gått ut och har inte köpt nytt så får inte massa söta sms alex köp nytt! hihi. Idag har jag städat mitt rum också och det händer inte ofta så det måste jag också påpeka. Nej min dag har varit helt okej. Ha det bra allihoppa! puss & kram.



 



Glömm dina bekymmer i morgon kommer nya*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0