En helt vanlig Onsdag,

Jahapp då var det onsdag. Onsdagar är inte min favorit eftersom man slutar halv fem. Idag har jag varit i plugget som vanligt även om jag skulle må bra av att vara hemma några dagar eftersom jag är jätte förkyld. Men jag orkar inte komma efter i skolan så det är bara slänga i sig några alvedon och gåmorgon kvisten. Idag vet jag inte hur jag mår det går lite upp och ner just nu, pappa är inte hemma nu eftersom han pluggar men jag behöver hans hjälp eftersom jag ska skriva prov på fedag om atomer som jag inte förstår någonting om. Och matte ska vara klar i morgon. Skolan är sjukt jobbig just nu det är någonting hela tiden. Men man får väll bita i hopp som vanligt. I kväll händer inte så mycket ska kolla på efterlyst klockan nio det får man inte missa. Jag sitter och försöker planera min fredag funderar på om jag ska försöka lura med pojkvän till stan ett tag skulle behöva få tag i en mössa och vantar efter som mina älsklings vantar håller på att gå sönder typiskt. Aja men ska gå upp till soffan och glo lite på tv. puss så länge! <3

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0