Vaknat på fel sida..

Hej hej, Idag är det onsdag. Började dagen som vanligt att göra mig i ordning sen gick jag till skolan och hade idrott första lektionen det var rätt kul. Sedan hade vi so och prata om det hemska filmen vi såg i går. Och sedan hade vi mentorstid då vi lämnade in pengar till en klasströja hehe. Sedan hade vi eng det är såå tråkigt. Sedan var det matte och självklart hade vi matte diagnos suck, men det gick faktsikt förvånatsvärt bra tror jag i allafall får väll se när vi får tillbaka dom. Vi hade ingen elevensval idag så sluta efter matten då följde valle med mig hem. För vi skulle träna till våran uppvärmning på idrotten som vi ska framföra på måndag nästa vecka. Jag följde valle en bit hem för jag orkar inte vara hemma.. Efter jag hade sagt hejdå till valle ringde jag alex och prata en stund med honom det var skönt att prata ut lite. Sedan kom pappa hem och han var lite smått irreterad och mamma är inte hemma för hon har keramik lyckad kväll eller inte.. Senare i kväll är det efterlyst och det måste man se. Jag borde plugga för har läxförhör i no i morgon aah. I morgon ska jag och några till ta ledigt halva dagen för att dra in till gymnasiemässan jag hoppas det ger någonting är lite förrvirrade om det där med gymnasievalet. Just nu sitter jag här med datan på magen och lyssnar på Lars Winnerbäck han är bra när man är arg och ledsen på samma gång. Ska väll snart äta. Nej nu ska jag plugga lite. Ha det bra,

Glömm dina bekymmer i morgon kommer nya*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0