Äntligen Fredag!

Halloj på er!
Nu är det äntligen fredag! I morse gick jag upp 07.45 började tio över nya så blev lite sov morgon. Sedan när jag kom till skolan hade vi no och vi tog dna prov på en kiwi haha. Sedan hade vi språk. Sedan var det lunch och efter det hade vi svenska och so och sedan slöjd. Sedan jag gick jag hem och hade sällskap med Louise och Daniel. När jag väll kom hem så städade jag mitt rum och sen satte jag mig här och lyssna på musik. Och nu sitter jag och väntar på Alex. I kväll vet jag inte vad vi hittar kanske köper vi en godispåse och kollar på film, låter som en bra ide'. Men det har inte hänt så mycket idag. En ganska tråkig dag än så länge. Hoppas ni alla får en trevlig helg! Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0