Tordag,

Hejsanhoppsan nu är jag här igen. Förlåt att jag inte skrev i går men var tvungen att sitta med matten hela kvällen för hade matte prov i dag det gick jag bra tror jag. Idag har det hänt så mycket förrutom att det var matte prov var jätte nervös jag hoppas jag klarar det! Efter plugget var det raka vägen hem och plugga näringslära mamma hjälpte mig jätte mycket tack! Det är ganska ensamt i kväll för ingen är hemma, men men jag ska snart plugga ännu mer.. I morgon är det fredag och förhoppningsvis ska jag vara med alex. Mamma ville att jag skulle vara hemma i morgon så jag hoppas han har lust att komma hit. Vad kan jag mer berätta om min roliga dag, ja eller inte. Jag måste dessvärre fortsätta plugga. Jag ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg. Ha det bra i helgen allesammans puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0