Söndag,

Halloj!
Nu har helgen passerat det går så himmla fort! I helgen har jag varit med alex i fredags så var vi mest hemma på kvällen skulle vi titta på en film men slutade med att båda somna hihi på lördagen efter att ha legat och morgon degat kom vi i allafall upp vi hade tänkt åka till gamla stan på julmarknad men båda tyckte det skulle vara mysigare att åka dit när det var snö så vi åkte till kista galleria det var roligt. Senare på kvällen tittade vi på tv och tittade på beck super bra hihi och idag har alex hjälpt mig med so:n tack! Nu på kvällen har jag varit och julfikat hos en granne det var mysigt. Mer än så har det inte hänt men jag har haft en mysig helg. Saknar alex redan ='/ Alex har namnsdag i dag också hihi Grattis!
Puss!<3

 
Jag kommer älska dig tills den dagen jag tar mitt sista andetag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0