måndag,

Hej alla glada :)
Jag vill börja med att säga att jag vart godkänd på matte provet! I dag har det hänt något speciellt jag var på läxhjälpen efter skolan och skrev klart min krönika och resention som ska vara klar i morgon. Urch det är så mycket i skolan just nu. Och pappa pluggar den här veckan så han kan inte hjälpa mig men men. I helgen var jag med Alex det var mys som alla helger med honom. Jag skulle inte orka en dag utan honom. När jag kom hem i dag kollade jag på one tre hill så bra! I dag är nästan bara tråk på tv. Eller klockan åtta kommer färgan och det kan man väll glo på. Jag skulle vilja gå ut och åka pulka men då blåser man väll bort haha. Förlåt att mina texter blir gasnka tråkiga nu förtiden men det händer verkligen speciellt. Ha det bra, tack och hej leverpastej! <3
 

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHAHA bindaaa aj lööf u :)

weeei vill oxå åka pulka :O aldrig banga..

2008-11-30 @ 17:38:55
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0