Måndag Måndag Måndag..

Urch då var den här igen Måndagen. Aja var tvungen att gå upp precis som alla andra dagar. Det var en okej dag i skolan vi kollade på bio efter lunch. Efter själva skoldagen satt jag kvar på läxhjälpen och plugga no som var rätt nödvändigt. Idag mår jag bra men känner mig väldigt stressad av allting får lite panik bara genom att tänka på allt jag ska hinna med. När jag kom hem idag pluggade jag yttligare nån timme sen åt jag middag, efter middagen spelade jag och mamma och pappa ett spel som aldrig händer annars det var roligt. Och nu hamna jag här. Klockan är strax över halv nio och ska snart titta lite på tv. Nej men idag har det inte hänt speciellt mycket. Men men, Ha det bra puss & kram  


Bilden är til Alex hihi <3

Kommentarer
Postat av: Sara

aaaw va söt :)

Hoppas det håller mellan er två (:

2008-11-30 @ 17:43:34
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0