Linda har en jobbig dag..

Hej på er.
Kan börja med att säga att det inte är min dag i dag. I morse jag orkade verkligen inte att gå upp och gå till den j*vla skolan! Är så skoltrött så man bara vill kräkas på den eller nåt! Sen gick jag hem och pluggade ja tills nu! Ahh jag börjar bli knäpp på det här! Jag känner att jag kämpar allt vad jag kan i skolan just nu visst det blir ju bättre men  jag mår ju inte bra. Förlåt nu vart det väldigt negativt men jag blir galen.
Annars har det inte hänt så mycket i dag, har pratat med alex han var sjuk i dag och gjorde mig jätte orolig för jag inte fick tag i honom fast han hade bara legat och sovit som tur va då kunde Linda andas igen. Jag ska dit i morgon känner verkligen att jag behöver hans närhet för det börjar kännas tungt nu och han är den ända som förstår mig. Och så vill jag komma härifrån. På lördag ska jag och alex in till gamla stan på julmarknad det ser jag fram i mot jätte mycket. Nej nu ska jag fortsätta skriva på mig so. Förlåt för ett ännu ett tråkigt inlägg men det händer verkligen inget kul just nu. Ha det bra, och även i helgen för kanske inte hinner skiva mer den här veckan. tack och hej leverpastej! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Va sööt :)

Gumman, efter regn kommer solsken..

Det vänder snart, så fortsätt kämpa!

2008-11-30 @ 17:37:33
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0