Fredag!<3

Hejsan svejsan!
Idag är det är fredag min väcka klocka ringde 06.50 i morse. Första lektionen hade jag hemkunskap och där hade jag ett rätt stort prov, jag tror faktiskit att det gick ganska bra. Själva dagen har varit rätt rolig. Efter plugget åkte jag hit (är hos alex) Han sitter och kollar på någon tråkig action film nej urch trååkigt så snodde åt mig datan ett tag. Tidigare i kväll har vi spelat fifa 09 på x-box det var rätt kul sen åt vi middag och sedan kollade vi på idol och efter det singing bee. Och mer har vi inte hunnit med jag undrar vad jag ska göra i två timmar nu eftersom alex är helt inne i filmen altså som vanligt när han tittar på film hihi. Nej men idag har det inte hänt så himmla mycket är väldigt glad över att det är helg. Jag hoppas jag kan skriva en rad eller två i morgon. Tack och hej leverpastej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0