En lyckad måndag!

hejsan svejsan! :)
Då var det måndag gud va kul eller inte, vill ha helg igen! Eftersom min helg har varit skit tråkig. Eftersom Alex har varit sjuk hela helgen. Idag hände det inte så mycket  i skolan hade debatt på non på morgonen det gick faktiskt jätte bra. Efter det hade vi engelska då vi lyckades ändra datum på ett läxförhör bra som vi är. Sedan hade vi hålltimme så jag josse och valle gick hem hit och bakade kladdkaka speciellt kladdig vart den inte men det var kul haha. Sedan på eftermiddagen gick jag på läxhjälpen och pluggade om dom där nedrans atomerna men jag förstod förvånadsvärt mycket i dag så det känns skönt. Efter plugget möte jag Lottie vid bussen och vi gick hem och kollade på fjorton suger haha det var kul. Senare på kvällen följde jag men henne ner till tåget vart en lyckad eftermiddag var väldigt kul att få umgås med henne ett tag. Efter det pluggade jag en lång stund med att skriva en krönka som jag vart ganska nöjd med. Under kvällen har jag pratat med min kära pojkvän och snäll som han är lyssnade han på min krönika tack! Och nu ska jag ner till andra datan och skriva utan. bäst att jag gör det nu innan det blir försent. Tack och hej leverpastej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0