Då var jag här igen,

Nu har kvällen gått och jag sitter vid min gamla kära dator igen. Jag och pappa började med att titta på filmen varg med skådespelaren Peter Stormare jag tycker den var okej men inte så bra som jag hade förväntat mig. Sedan kollade vi på idol Kevin var bäst i kväll igen, Och nu sitter jag här och skriver här på bloggen. Jag hoppas verkligen att alex piggar på sig annars vet jag inte vad jag ska göra i morgon. Ska bli skänt att ha en lång sov morgon i morgon bitti. Nu sitter jag i datan i knät och kollar på utröstningen på idol hoppas Lars åker han är inte bra. Johan: hånger löst. Alice:sitter säkert. Robin bengtsson:sitter säkert. Kevin:sitter säkert. Lars:hänger löst. Robin e: hänger löst. Anna:sitter säker. haha så vart det. och nu vem som får sätta sig igen? är självklart flickfavoriten Johan så nu står det mellan Lars & Robin. jaa lars åkte! oj va elakt det kändes men Robin är mycket bättre. haha oj nu vart det väldigt mycket idol. Jag pratade precis med alex och han mådde inte så mycket bättre men jag hoppas ändo att vi kan vara i morgon. Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva det händer inte så mycket här hemma en fredag kväll. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0