Då var det söndag.

Hej då var det jag igen. Min lilla älskling hade inte piggat på sig i morse heller så vi kunde inte vara. Jahap vad gör man dåra? Jo jag följde med pappa till farmor och farfar eftersom det är farsdag skulle pappa ge nån grej till farfar. Snäll som jag är gav jag pappa present i morse också. Men jag är glad över att jag följde med till farmor och farfar, jag och farfar spelade svarte petter det gör vi alltid när vi träffas, haha det är så himmla kul, måste bara påpeka att jag vann! Innan hade jag vunnit utan problem för jag vet att svarte petter koret är knögligt men det vet inte farfar, men nu hade han köpt en ny kortlek så nu går det inte att fuska haha kul var det i allafall. Sedan åkte vi hem och åt middag sedan satt jag mig här och pluggade tills i morgon eftersom vi ska ha debatt om kärnkraft i morgon bitti, gud va kul eller inte. Aja nu är det gjort i allafall. Jag saknar alex enomt eftersom vi inte har kunnat vara på hela helgen, pigga på dig gubben<3. I kväll är det sanningen ögonblick det är ju så himmla kul, haha. Nej nu ska jag gå upp och vara lite social. Ha det bra allihoppa. pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0