Ännu en dag,

Nu är det torsdag vakna i morse och kände att förkylningen inte har blivigt bättre alls. Men jag pallade mig upp och gick till skolan ändo. I skolan hände inte så mycket förrutom att jag och josse dampa lite på skolan, eftersom vi har fått så dålig utbildning blir det inte så lätt med gymnasievalet senare i jul jippi!.. Nej urch! orkar inte tänka på skolan just nu. Efter skiten gick jag hem till Louise som hjälpte mig med bloggen tack gumman. Sedan har jag lovat Rickard Wiman att jag skulle skriva om honom haha. ja vad kan man skriva vi har gott på dagis tillsammans och hela grundskolan haha du är om tyckt vännen. Idag är det torsdag då är det bara skit på tv men då kasnke jag borde passa på att städa mitt rum. Imogron kommer pappi hem! Fast jag kommer tyvärr dissa honom för jag ska till pojkvän och mysa med honom. Idag jar jag varit sur och irreterad hela dan. Hoppas jag vaknar på rätt sida i morgon, annars blir jag inte omtyckt hos alex kanske. men nu ska jag surfa lite på datan ha det gött. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0