Alexander Baur,



 


Jag tänkte påmina pojkvän och omvärlden hur mycket denna person betyder för mig. Man kan inte beskriva det i ord men jag ska försöka i allafall. Han kom som en ängel från himmlen. Mitt liv hade varit hade varit knas ett bra tag, jag hade börjat tvivla på människor men av någon anledning släppte jag in honom i mitt liv, och det tog inte lång tid innan jag fick känslor för honom och den 4/3-07 det var då dröm blev till verklighet. Du är den jag alltid har drömt om. Jag har alltid kallt dig för min hjälte det var du som räddade mig från mörkret och den höga muren jag hade byggt upp framför mig. Men med hjälp av dig har jag klättrt över den där muren för länge sen. Älskling jag älskar dig idag i morgon och föralltid!<3

Kommentarer
Postat av: Pojkvänn

De e jag de =) <3

älskar dig linda !

2008-11-06 @ 20:58:50
Postat av: Sara

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw...

förlåt, men jag var tvungen :)

och förlåt om jag kommenterar så mkt men har skit tråkigt sitter på jobbet och din blogg är lite underhållande puss på stjärten muaah

2008-11-30 @ 17:47:53
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0