Åh en tråkig fredag!,



Under natten har pojkvän blivigt sjuk, så därför är jag hemma idag så jag får väll va med pappa som har kommit hem idag. Och mamma ska på fest så får umgås lite med honom det var ett tag sen. Men hoppas på att älskling piggar på sig tills i morgon. I morgon Måste jag till skärholmen måste köpa ny mössa och vantar det är ju jätte kallt ute! Urch. I dag 14.30 var jag hos tandläkaren som absolut inte är min favorit men det funka faktiskt ganska bra. Sedan gick jag tillbaka till skolan som var ganska meningslöst eftersom vi hade träslöjd så kom precis i tid till städningen jippi. Nu har jag precis kommit hem i från att ha varit och köpt lite fredags mys och hyrt film med pappsen. Idag är det idol så ska ligga och glo på det lite tänkte jag vilket liv man har haha. nej nu ska jag lyssna på musik och göra lite nytta. Ta hand om er puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0