sista skoldagen!

Tjoo människor!
Förlåt förlåt att jag inte skrev i går. I går var den en rätt onödig skoldag, för man gör ju typ ingenting på lektionerna innan jul, aja. Efter plugget gick jag hem och började städa mitt rum, det var verkligen kaos! Och mitt i allt städande ringde pappa att jag skulle skynda mig nere till tåget för att åka med mamma till huddinge för vi skulle möta pappa där för vi skulle köpa julgran och handla. I gåt köpte jag en julklapp till älskling men kan inte säga vad det är eftersom han är en trogen läsare här på bloggen haha. Senare på kvällen kläde vi granen. Jag tittade även på efterlyst det var sista för säsongen omg vad ska jag nu kolla på? Desperata är också slut. Båda min älsklings program! haha aja får öeva utan dom ett tag. Jag tittade också på den där "gravida mannen" herregud att folk orkar bry sig och klaga på det. Det är ju en tjej med håt och skägg, visst det kasnke inte är så himmla fräst, men orka lägga ner så mycket energi på det. Aja sen hände det inte så mycket mer i går. 

I dag i skolan började vi städa våra skåp det gick rätt snabbt, sedan städade bänkarna i klassrummet. Sedan var det lunch. Efter lunch skulle vi få våran "överraskning" eftersom det var mentors dag vi fick göra julgodis haha. Men det var rätt mysigt, roligare än att spela sällskap spel som förra året. När jag kom hem hjälpte jag mamma att vika kläder och sortera strumpor asså herregud va mycket strumpor vi har! Och hälften är ju inte ens ett helt par! haha. Sedan åt jag ocg mamma middag ensama för storebror och pappa var och köpte skidor. Sedan har det inte hänt så mycket mer, i kväll tror jag att jag ska gå över till gullan så hon kan hjälpa mig med att göra inbakta flätor för tänkte ha lockar på avslutingen i morgon. Och i kväll ska jag måla naglarna röda så det blir lite extra julit haha. Jag ska till pojkvän i helgen så kommer som vanligtvis inte hinna skria men jag skriver nog på måndag i allafall. Annars får ni ha en jätte bra helg! puuuss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0