Onsdag,

Hejsan svejsan!
I dag är det onsdag jag vaknade i morse och störde mig på dom här hemma som inte fattar att man vill sova på sovmorgonar först snackar dom som man blir typ döv sedan ska nån föna håret och vipps så ringer klockan att man ska gå upp. Lyckad morgon -.-  Första lektionen hade vi idrottdet var rätt kul. På elevensval skrev jag no prov det vart bara ett g men det får duga jag måste erkänna att jag inte har orkat sattsa högre den här gången fattar nada om dom där himla antomerna och det. Hela dagen har jag tänkt på storebror för han ska opereras i morgon och han ligger redan inne på sjukhuset jag hoppas det går bra med honom. Sen har jag fått veta att helgen vart förstörd för alex fick förhinder och kan inte vara med mig. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på i helgen. Idag vet jag inte hur jag mår jag hinner inte känna efter förns någon sliter i en nu är det och din bror ska opereras i morgon det är något hela tiden verkligen men men. I dag har jag pratat med mormor och frågat vad hon önskar sig i julklapp det var skönt att prata med henne en stund. I morgon ska jag och bästis in till stan efter plugget och handla jul klappar ser jag fram i mot. Senare i dag är det efterlyst och som varje onsdag är man bänkad framför tven. Nej nu har jag inget mer att komma med idag. Tack och hej leverpastej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0