22 December <3

Halloj!
I dag ringde klockan 8:30 för jag hade lovat mormor att hjälpa henne att handla och så, så var nere hos henne klockan tio. Det vart rätt sent i går kväll Louise gick hem halv två så var jätte trött men men. Efter att ha köpt lite tröjor och så åkte jag hem till mormor och fikade då passade jag på att träffa morfar också Efter det gick jag hem. Och efter jag kom hem har jag suttit här. Jag tänkte lägga in lite bilder från i går kväll och från helgen nu :)



       
När jag och älskling åker skidskor. Bild två bara för jag och Louise tycker om smink haha. Bild 3 lilla kissemiss. Bild 4 Bara för jag är jag dåra haha.

Ha en bra kväll allihopp puuss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0