Torsdag,

Tjoo nu är jag här vid min gamla dator igen.
Idag var jag i skolan som vanligt och jag fick damp på en lärare, när började man göra om läxförhör!? Då är det ju samma som prov! aah blir så jävla sur! Men jag ska berätta en sak som jag fick veta idag jag vart årets lucia aaaah! shit ät jätte nervös det är ju nästa fredag! nej jag vill inte tänka på det haha. Efter plugget åkte jag till stan med valle det var jätte mysigt, jag börjar känna lite julstäming men alla små lampor i stan. Har köpt många julklappar idag så det känns skönt att ha några klara. Nu hinner jag inte skriva mer för jag har en dikt jag måste skriva tills i morgon aah blir knäpp! Aja jag får se om jag skriver i morgon annars ha en bra helg! puss på er <3

Lite bilder från dagens julshopping <3



   


Kommentarer
Postat av: Valeria

Min bästis blev Lucia:D:P

haha tack för en lyckad kväll bästis:)<33

2008-12-04 @ 21:24:06
Postat av: dagiskompis

haha på bilden där uppe är lucian -08 på skogsängs, grattis igen sötnos, jag älskar dig dagiskompis :D<333

2008-12-08 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0