Tisdag,

Hejsan svejan.
Idag är det tisdag i eftermiddags trodde jag att det var fredag drömma kan man alltid göra.. Nej det är bara ta tag i den här veckan! I dag tränade vi till lucia som är nästa fredag och jag tror ingen kan en hel låt typ katastrof! Senare i veckan får vi veta vem som blir lucia. Vad här hänt med idag ? Nja i skolan hände det typ ingenting. När jag kom hem pratade jag lite med mamma. Sen hann jag hinna prata med alex en stunde innan han skulle iväg med mackan och träna. Det måste jag hinna den här veckan! För jag tror jag har tid den här veckan eller okej i morgon har jag det så får åka ner till badhuset i morgon så nu är det bestämt. Jag kan inte på torsdag får då ska jag och valle in till stan och handla jul klappar och det ser jag fram i mot. Nej nu ska jag fortsätta lete lite musik på nätet. Ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg men det händer inget speciellt just nu. puss på er.



Alexander Baur livsglöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0