Tisdag,

Hejsan svejsan.
Förlåt jag har inte skrivigt på länge så jag börjar med helgen, i fredags var jag med Louise och Julia det vart en riktigt lyckad kväll tack tjejor :) I lördags kväll åkte jag hem till pojkvän och sov där för på lördagen skulle vi ut och äta på resturang det var väldigt trevligt :) I går åkte jag och Elin till stan och köpte present till julia för hon fyller år på torsdag och samtidigt köpte jag lite julklappar. Och idag då så har jag/vi varit på muesum i stan och efter det käkade vi på mc och efter det hem till skolan och träna inför lucia, det närmar sig med stora steg! Nej nu ska jag över till Louise och träna på en låt vi ska sjunga på fredag, ha det bra så länge, pussen <33

(Lite bilder från idag igår och från i fredags)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0