Shopping dag med Elin <3

Hejsan hoppsan!
Jag hoppas ni alla har fått en riktigt bra jul! Efter jag skrev sist så åt vi jul lunch med farmor farfar och mormor och morfar. Mina julklappar var super! Fick pengar presentkort fodral till kramran m.m ocg jag fick min ipod! Och så fick jag skal och laddare och så till den toppen toppen! Senare på kvällen åkte jag till Alex så hade vi en liten julafton till där fick jag bh och trosor väldigt fina och en philgrim armband som jag tycker om jätte mycket. Idag åkte jag frän älsklingen vid ca klockan tolv, för klockan ett skulle jag möta Elin i Skärholmen för vi skulle shoppa och det var ju inte bara vi som tänkte shoppa idag, herregud va mycket folk! Men men efter ha stått i köer hundra år fick jag lite köpt i allafall. Två trosor en bh en tröja en kofta, och en nyårsklänning, great! Efter ha gått i folkmassan åkte vi bussen hem, Det var en rolig dag i skärholmen i allafall tack vare Elin gumman. Och nu sitter jag här och har precis lagt in typ 600 låtar på min kära ipod haha fattar noll alltså. Nej nu ska jag chatta vidare, ha en bra kväll. pöss <3 


Min min min :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0