Måndag <3

Hejsan hoppsan!
Nu är jag vid kära datorn igen, i går var jag med Elin vi åkte en sväng till Sätra för jag skulle hämta en grej hos Alex. Efter det gick vi till skärholmen där vi fota massa det var kul haha. Efter skärholmen åkte vi med bussen till heron för att se på bio vi kollade på sex drive haha se filmen! När filmen var slut var klockan kvart i elva så pappsen var snäll och hämta oss, sen sov Elin här, det var en mysig dag! I dag när jag och Elin till slut tog oss upp ur sängen åkte hon till stan, och jag var med Josse och Valle på dan, det var kul att träffa dom igen. Efter jag hade varit där ett par timmar gick jag med valle en bit för jag var tvungen att lämna tillbaka en film som vi hyrde förra veckan, och efter det har det inte hänt så mycket. I kväll ska jag förmodligen till Cissi hon har tauerat sig omg jag måste se den! hihi. Hoppas ni alla haft en bra dag, puss på er! <3



         

Lite bilder i från i går det var en super kväll, jag älskar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0