måndag,

Hej på er!
Jag har inte skrivigt sen i fredags men i fredags var jag med brudarna det var en lyckad kväll. Sedan på lördagen kom alex det var en mysig kväll, förutom några undantag med min familj ber om ursäkt för du alex behövde höra det. Men i lördags kväll tittade jag och älskling på film beck som nästan varje lördag men dom filmerna är super bra! På söndagen åkte vi in till stan för att köpa julklappar och en födelsedagspresent till alex lillebror Bastian, det vart en lyckad dag. Nu är det måndag och har varit i skolan så klart, efter plugget åkte jag till skärholmen och träffade Lottie för att köpa ännu lite julklappar. Efter det åkte vi hem det var riktigt mysigt att prata av sig lite. Men annars har det inte hänt så mycket mer på dom här tre dagarna. Ha det gött pöss <3


  

älskling du är bäst det vet du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0