Lucia,

Hej förlåt att jag inte skrev i går men valle sov här och jag var jätte nervös. Men idag var jag i allfall lucia i skolan jag tror nog att det gick bra, fast jag sa fel i dikten men det märkte ingen haha. Efter att ha fått massor massor stearin i håret var det iallafall klart vi gick två gånger först för högstadiet sedan för låg. Efter det åt vi gröt usch va det är äckligt! Sedan hade vi pepparkakshustävling haha oj vilken långt ord. Och våran grupp vann ha! I kväll ska det bli tjejkväll hemma hos Julia för hon fyllde år i går så vi ska äta middag på kolgrillen sedan ska vi hem till henne och titta på idol finalen! Om kevin inte vinner så ahh! haha. Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva vi hörs senare i veckan, ha en bra helg. puss <33

Lite tråkiga bilder från idag jag hittar inte kamrasladden så mobilbilderna får duga lägger in bättre sen, <3

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0