Ingen söndags ångest!

Hejsan hoppsan!

Nu har det varit helg och avslutning i skolan som jag själv tycker är väääldigt skönt! Efter avslutningen fikade jag med julia,valle, josse,Louise,shkurta, och Elin det var mysigt. Efter fikar åkte jag till Alex vi sov hemma hos hans pappa för han var inte hemma, vi lagade tacos eller snarare jag gjorde det haha fast alex köpte grejerna snäll som han är. Vi tittade op Bambi haha det var mys. på förmiddagen åkte vi skidskor och då följde även Mackan med var kul att träffa han igen också. Efter det gick vi hem till Alex mamma eftersom Basi fyllde år han fick sånt där gitarhero med trummor och sånt väldigt kul man väldigt svårt också! Juste glömde säga en sak fick träffa oma också alex urgulliga mormor bodde nere hos henne i Tyskland i sommras så var kul att se henne igen. Och idag då så åkte vi in till gröna lund på julmarknad det var väldigt mysigt :) Idag behöver man inte tänka att man måste gå till skolan så jävla sköönt! ingen söndags ånget! Fast måste upp tidigt för har lovat mormor att följa med henne och köpa lite kläder så ska vara nere hos henne klockan tio men vad gör man inte för lilla mormor. Nu i kväll ska jag umgås med Louise vi ska gå och hya film det ska bli mysigt. Mer än så här har det inte hänt sen jag skrev sist. Ni får ha det så bra. puss på er!

p.s bara tre dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0